9/13

 به نام او که یگانه است و بس

سلام

بالاخره مشهد رفتم جای همگی خالی نایب زیاره بودم به شرط لیاقت 

واقعا شنیدید میگن دوستای واقعیت رو تو سفر بشناس دقیقا برای 

من اتفاق افتاد  , متاسفم واسه بعضیا که حسادت خفشون کرده 

مهم نیست .مهم این که خدا خودش از نیت و قلب بنده هاش آگاهه

ما کلا زیاد اهل سفریم زیادم اهل تجملات نیستیم شاید به 70 درصد

از شهرهای ایران سفر کردم ولی خب سفر دانشجویی یه چیزه دیگست

تو دوران کارشناسی تجربش کردم ولی بازم برام جذاب بود 

خلاصه اینکه دو تا از دوستای همشهریم تنهام گذاشتن ....

ولی کلی دوست جدید پیدا کردم که تا نفس میکشم محبتاشون رو 

فراموش نخواهم کرد دوستایی با قلب هایی به وسعت آسمون  از جنس

آرامش .

در کل ازبهترین و خاطر انگیز ترین سفرهای زندگیم شد بی نهایت 

خوش گذشت .ضد حال اساسی این بود که آقای الف قرار بود بیاد که نشد

وچقدر ذهنم درگیر شرایطش بود و یک لحظه از فکرم دور نمیشد مثل همیشه ...

حرم که بودم آرامش عجیبی بهم دست میداد آرامشی که مدت ها گم کردم.

طرقبه لواشک خریدم لواشک انار  هرسال که میرم فقط لواشک میخرم  :)

ناهار خوران هم که عالی بود ,  مجتمع های تجاری هم بماند .....

هتل هم عالی بود :) خ -امام رضا ع- امام رضا5- کوچه مهر آذین هتل یاسین 


تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست


باخبرشدم یکی از دوستام بار داره خیلی خوشحال شدم 

بعد از دوماه دختر خالم رو دیدم چقدر دلتنگش بودم اخه هر دوتامون

 تک دختریم و بهم وابسته ,, دوتا پسرخاله هام رفتن کربلا برا اربعین

یکیشون سومین بارش بود اون یکی اولین بار خیلی دوست داشت بره

آش پشت پاش هم خوردیم  اون شبی هم که اومدن شدید بارونی 

بود کلی عکس گرفتیم مخصوصا من در حد خفگی :) اربعین هم  که

 حاجی مثل هرسال نذری قیمه داشت که اونم صفای خودشرو داشت

ان شاالله همگی حاجت روا .........

قبل از اربعین هم عروس خالم روضه داشت خیلی باصفا بود

بعدشم یه نوع شیرینی (حلوا زرده ) تقسیم کرد که من هلاکشم

:))))) 

هفته ی پیش هم ماشین پدر رو بردم دانشگاه که واشرسر سیلندرش سوخت

آقای الف رو هم هنوز نتونستم ببینم ..............

  

همین

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 17:59 http://www.streetboy.blogsky.com

اول اینکه زیارت قبول
دوم اینکه آخه واشر سر سیلندر رو چرا میسوزونی

اول اینکه ممنونم قسمت خودتون بشه
دوم اینکه خودش سوخت به من چه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.