21/ مهر

به نام او که یگامه است وبس 


همچنان در حال مبارزه با سرما خوردگی هستم  دست از سرم برنمیداره 

کلا تخته شدم  

امروز بعد از دوسال با یکی از دوستای صمیمی دوران دبیرستانم صحبت کردم

به هر زحمتی بود شمارش رو پیدا کردم وای که چقدر خوشحال شد ....

ازدواج کرده بود با مردی که 15 سال از خودش بزرگتره عاشق هم هستند

خیلی خوشحالم که احساس خوشبختی میکنه می گفت اگه هزار بارم متولد بشم

انتخاب بازهم علی رضا خواهد بود ( با شناختی که ازش دارم اصلا اهل دروغ نیست )

تا سال 92 باهم سخت در ارتباط بودیم ولی یهو از هم بیخبر موندیم .......

حس خوبی داشتم از اینکه دوباره پیداش کردم . باورش نمیشد که باهم حرف میزدیم

عشق پاک قشنگ ترین هدیه ی خداست براش ارزوی خوشبختی وسعادت میکنم


برای عمو مشکلی پیش اومده که دهن همون رو درگیر کرده براش دعا کنید 

با آقای الف هم چند دقیقه چت کردیم  بعدشم  خواب .........

همیـــــــــــــــــن 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
Mary پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 12:49 http://words-world.Blogsky.com

منم معتقدم وقتی پای عشق وسط بیاد هیچی مهم نیست!
ایشالله یه روز هم شما و اقای الف بهم برسید
خیلی خوبه دوستامون کنارمون باشن

نظرتون قابل احترامه به شرط اینکه عشقمون واقعی باشه
ممنونم از لطفتون

zahraa چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 23:50 http://dr-coffe.blogsky.com

ایشالله که بهتر شی عزیزم
ایشالله مشکل عمو هم حل میشه....توکل به خدا
داشتم فکر میکردم اگر از خودش 15 سال کوچیکتر بود چی؟ باز هم خوشبخت بودند؟ من همیشه به هنجار شکنی ها فکر میکنم! ایشالله شمام ازدواج کنی،منم دعوت کنی عروسی

فدات عزیزم
تا قبل از این که خودم عاشق بشم ، اینجور ازدواج ها برام عجیب بود ولی الان نوع نگام عوض شده
در این مورد حرف زیاد دارم
فدات چشم حتما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.