18/ مـــــــــــهر

یه نـــــــام او که یـــــــگانه است و  بــــــــس


ساعت 13 به آقای الف پیام دادم و خلاصه بحثمون شد یه مشاجره ی دو ساعت

که با اروم شدن من و مشورت در مورد کانال پیشگامان و  وبلاگ کنکور ختم

 به خیر شد  .

یه اعتراف  به اقای الف گفتم دیشب که حوصله ی من رو نداشتی  یه سر 

  رفتی چت که چشمتون روز بد نبینه حس کردم بی نهایت عصبی شد یهو  

یادم اومد تاریخ ورودش به چت 12/مهر بوده وااااااااای خدا چه اشتباهی 

 کرده بودم اصلا چی میتونستم بگم   اینجوریااااا

بعدشم اومدم سراغ لب تاب و یکم رسیدگی به وبلاگامون و از این کارا

فایل صوتی چندتا از کتابای مورد علاقم رو پیدا کردم گذاشتم شب ساعت

 1 به بعد که دانلود رایگانه دانلودشون کنم که نشد اخه حجم نتم  رو به اتمامه 

هنوز 11 روز تا پایان ماه مونده فک کنم دوباره باید ترافیک مازاد بخرم

اوضاع مالی این ماه افتضاح  

شب هم مهمون داشتیم  اصلنم درس نخوندم اینجوریااا

اقای الف هم که سرش شلوغ بود و من هم یکم کتاب خوندم ساعت تقریبا 2 

خوابیدم  ولی تا صبح چند بار بیدار شدم و پیامای گوشیم رو چک کردم


نظرات 3 + ارسال نظر
Mary دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 22:57 http://words-world.Blogsky.com

وای از عصبانیت،قضاوت
بهتره بیشتر سوال بپرسیم
هلیای مهربون!
موفق باشی

فدات عزیزم ولی شرایط ما یکم خاصه ........

علیرضا دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 00:48 http://www.streetboy.blogsky.com

هوف
نمیدونم چرا جنس مونث اینقدر زود قضاوت میکنه و برعکس جنس مذکر همیشه زود نتیجه گیری می کنه
کی قراره انسان با گفتگو و منطق و دلیل و برهان از دیده ها و شنیده های درست قضاوت و نتیجه گیری کنند نمیدونم.
واسه من پیش اومده امروز به یه نفری زنگ زدم قبل سلام دعوا راه انداخت اخرش هم فهمید اشتباه کرده بعد عذر می خوام ها مثه سگ پشیمون شد. نکنید این کار رو
پ.ن: اون یک نفر مذکر بود فکر بد نکنید من دم به تله ندادم

گفت وگو چی هست عایا ؟؟؟؟؟؟؟؟
بلی بلی به وقتش چنان دلم به تله بدی آقای برادر که کیف کنی

zahraa یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 19:10 http://dr-coffe.blogsky.com

آخی....انتظار بد چیزیه....هلیا زود واکنش نشون نده....همیشه وقتی اعصابت خرده یک ذره صبر کن...تجربه به من ثابت کرده اینو

چشم عزیزم ممنونم که میخونی مطالب رو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.