20/مــــــــــهر

به نام او که یگانه است و بس

امروز صبح از خواب بیدار شدم کل بدنم درد میکرد حسش نبود 

به همین خاطر کلاس رو پیچوندم ، یه چند روزیه حس  میکنم 

در شرف سرما خورندم ، خوابیدم تا ساعت 9 بعد تصمیم گرفتم 

برم مراسم تشیع سردار همدانی ساعت 11و نیم رفتم گلراز

شهدا مراسم دلنشین خوبی بود همیشه گلراز شهدا بهم آرامش 

میده ، حال و هوای معنویش برام خوب بود ، عصر هم رفتم 

کوله برا لب تابم بخرم که انتخاب نکردم  شب هم یه سر 

به آلبوم  بچگیام زدم  خیلی لذت بخش بود یه چند دقیقه ای هم با 

آقای الف چت کردم و ساعت دو خوابیدم . سرما خوردگی انرژیم رو

 گرفته .  یه مدته کلی از برنامه هام عقب افتادم . همیـــــــــن


ای معنی صدها غزل وشعر سپید

                لبخند تو را همیشه باید خندید 

                                با چتر خدا بیا به باران بزنیم 

                                                 تا خیس شود هر آنکه نتواند دید 

------------------------------

پ ن : دیشب با یه خانم  و اقا در مورد مطالعه صحبت میکردم بعضیا تو عقایدشون افراطین ها عجیب 

پ ن : من نمیدونم بعضیا چرا در مقابل مطالعه از خودشون مقاومت نشون میدن خدااااااااا

همه ی حرف این بود :

کتاب بخونید 

کتابای خوب بخونید ( عاقا به خدا با رمان نمیشه به هدف نهایی رسید   ،

 تو رو خدا دقت کنیم حیف این وقتامون)

و کتابای خوب رو با تدبر بخونید 

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 02:20 http://www.streetboy.blogsky.com

و پزشک تز می دهد.

خب این روزها هوا یه جوریه باید مواظب بود امیدوارم خوب بشی ( میدونم الان اون نفر بالایی زورش میاد چون بهش نگفتم خوب شی و ارزو کردم سرما خورده باشه )

در مورد کتاب رمان خوبه ولی به اندازه. به نظر من باید انواع کتاب ها رو خوند.
یه کتابی میخوندم خیلی کسل کننده بود مجبور بودم در کنارش یک کتاب که مورد علاقه ام بود بخونم که اون رو هم حل بکنه.
خیلی از ادما به خاطر اینکه کتاب کسل کننده نوشته شده نمی خوننش حالا اون کتاب می خواد خیلی هم مفید باشه

تز پزشک خیلی هم خوب بودممنونم
در مورد کتاب خوندن هز وقت حالم خوب بشه نظرم رو میگم

zahraa سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 20:00 http://dr-coffe.blogsky.com

آخی عزیزم....الان بهتری؟ سوپ جو،آب جوش با یک قاشق عسل و یک قاشق آبلیمو مخلوط کن بخور خیلی خوبه
هلیا خخخخخ خوب اگه رمانش خوب و تاثیر گذار باشه خوبه دیگه.نیست؟

فدات .... چشم میخورم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.