19/مــــــــهر

به نام او که یگانه است و بس 


صبح با مامان گل کاشتم یه گل شمدونی حاجی بهم داده بود گلدونش رو عوض کردم

کردم (حاجی  ، پدر بزرگه - پدر مامانم - اینجانب می باشد که عاشقشم 

 حیاط خونشون بی نهایت قشنگه یه عالمه گلم داره منم که هلاک گل و گیاه  

چندتا گلدون گل شمدونی  تو گلخونش داشت که  یه دونش رو به من داد   )

بعدشم یکم به باغچه رسیدگی کردم و خلاصه کلی روحیم عوض شد 

یه اتفاق خوبه دیگه اینکه یه کوچولو صدای زهرا جونم رو شندیم 

حس خوبی  بود  به اقای الف هم  پیام دادم کمی باهم چت کردیم و تا الان

ازش بیــــــــــــخبرم 

عصر یه سر با مانیم (مامانم) رفتیم خونه حاجی الهی بمیرم براشون

چقدر تنها هستن بازم مادرجونم بیقراری میکرد و اشک و....

یکم براشون آشپزی کردم و باحاجی شوخی کردم و.........

چقدر دوسشون دارم چقدر مهربونن ، حاجی میگفت من مسافرم

دیگه چیزی نموده به ایستگاه آخر  الهی دردت به جونم نگو اینجوری

ساعت 7 ونیم  هم با زهراجونم چت کردیم خیلی خوب بود 

زهرا جون بهم گفت سه تا خط داری ؟ کی ؟ من ؟ سه تا؟؟؟؟

الهی بمیرم حق داشت اخه من شماره ایرانسلم رو اشتباه داده بودم

مدیونیت اگه فک کنید من گیجم   

به زهرا جون قول دادم از نحوی اشنایم با اقای الف بنویسم 


علی هم امشب قاطی کرده بود نمیدونم فازش چی بود؟

منم با لوس بازی بالاخره تونستم بخندونمش  یه 

همچین دختر توانایی هستم من  فردا هم کلاس دارم 

اینجوریا ........ 

همـــــــــــــــــین

از بس که خدا عاشق نقاشی بود

   هرفصل به روی بوم یک چیز کشید 

                       یک بار ولی گمان کنم شاعر شد 

                                یک گوشه ی دنج رفت و پاییز کشید 

------------------------------------------------

پ ن : زهرا جون نحوه ی آشناییم با آقای الف رو تو وب هم نفس مینویسم 

پ ن : امروز یکم آروم تر بودم خدا رو شکر

پ ن: همچنان نگران آقای الف هستم  ..........

پ ن : روزهای آینده تصمیم دارم بیشتر از دلم بنویسم البته به شرط حیات

نظرات 2 + ارسال نظر
zahraa دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 12:32 http://dr-coffe.blogsky.com

خدا رو شکر که بهتری امروز عزیز دلم.....منم خیلی خیلی خوشحال شدم صدای قشگت رو شنیدم
وای گل ...منم عاشق گلم،عکسشو برام بفرست....منتظر نوشته هات هستم عزیزم....موفق باشی

ممنونم عزیزم چشم حتما میفرستم ، فدات وهمچنین

علیرضا دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 00:50 http://www.streetboy.blogsky.com

هوم اصولاً گل چیز خوبیه. سرگرم کننده هستش و شادی آور پس لذت ببر ازش

بلههههههه سپاس از راهنماییتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.